Додаток 1

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

В АГАЙМАНСЬКІЙ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ В ПЕРІОД

КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ПОШИРЕННЯМ COVID-19

 

І. ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

         1.1.Допуск учнів та працівників закладу здійснювати з 8.00 до 8.30 години  через наступні входи, а саме:

üчерез центральний вхід -  учнів 1-5 класів та персоналу закладу;

üчерез запасний вхід з боку  внутрішнього подвір’я - учнів, 6-9 класів;

ü через запасний вхід у з боку актового залу  - учнів :  10, 11 класів.

З 8.30 вхід до закладу освіти здійснювати через центральні двері.

По завершенні занять вихід здійснювати через центральні двері та запасний вихід з боку внутрішнього подвір’я.

1.2.ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

üдопуск до роботи персоналу закладу освіти без засобів індивідуального захисту та без проведення температурного скринінгу;

üдопуск на робоче місце працівників із ознаками гострого респіраторного захворювання або з температурою тіла понад 37,2 градусів;

üдопуск до закладу сторонніх осіб, а також батьків та осіб, які супроводжують здобувача (крім дітей з інвалідністю);

üперебування без масок у закладі учням 5-11 класів та персоналу закладу;

üвикористовувати багаторазові (тканинні) рушники;

üперебувати працівникам їдальні без масок та рукавичок.

1.3.ДОЗВОЛЕНО:

üвідвідувати заклад освіти учням 1-4 класів без масок у звичайному режимі;

üперебувати без маски під час занять (на уроках / гуртках / секціях);

üпересуватися закладом у масках відповідно до визначених маршрутів та розкладів;

üпроводити уроки / гуртки / секції та культурні, спортивні, розважальні, інші заходи на свіжому повітрі відповідно до протиепідемічних вимог;

üорганізовувати роботу бібліотеки, гуртків, секцій відповідно до затверджених розкладів і з дотриманням протиепідемічних вимог;

üпроводити лабораторні заняття в спеціалізованих кабінетах (фізики, хімії, інформатики) за умови дотримання епідеміологічних вимог;

 

üорганізовувати гаряче харчування в їдальні за розкладом (1-11 класи – пільгові категорії та за кошти засновника), за умови забезпечення відстані між столами не менше 1,5 метра, розміщення за столом не більше 4-х осіб;

üіндивідуальний питний режим здобувача освіти з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції;

üспілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати переважно дистанційно;

üна  вході до закладу обробляти руки антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначені  вказівником;

üвикористані засоби індивідуального захисту потрібно залишати в окремий контейнер на першому поверсі.

 

ІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКЛАДУ:

 

üЗа умови погіршення епідеміологічної ситуації та запровадження карантину освітній процес організовувати за допомогою дистанційного навчання з використанням електронних освітніх платформ .

üОрганізувати освітній процес під час дистанційного та змішаного форматів навчання з урахуванням норм робочого часу педагогічних працівників.

üДотримуватися санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вимог законодавства про захист персональних даних, а також рекомендацій головного державного санітарного лікаря.

üЗалучати для проведення занять приміщення значної площі (зокрема актові та спортивні зали).

üРекомендувати педагогам окремі уроки проводити на свіжому повітрі.

üСпільну діяльність педагогічних працівників (засідання, наради тощо) за можливості організовувати в дистанційному форматі.

ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ ЗАКЛАДУ:

üОсобливу увагу приділяти дотриманню санітарних правил і норм на уроках (щодо рухової активності, вправ для очей, дотримання правил соціального дистанціювання).

üОбирати форми взаємодії учнів на заняттях, які не передбачають безпосереднього контакту.

üЗаходити у приміщення та знаходитися у масці під час перерв у приміщенні школи, маску змінювати кожні три години.

üПеред заняттям опитувати учнів, як вони почуваються.

üДотримуватись правил респіраторної гігієни та нагадувати про них учням.

üПровітрювати клас після кожного заняття не менше 10 хвилин.

üПісля кожного зняття та перед зміною маски мити руки з милом або обробляти антисептиком.

üЗа можливості проводити заняття на свіжому повітрі.

üЗалишатись вдома та звернутись до лікаря, якщо є ознаки респіраторних захворювань та температура вище 37,2.

üУ разі виявлення у класі дитини з ознаками хвороби дистанційно повідомляти чергового адміністратора та медичного працівника

üПроводити інструктаж з дітьми, які були у контакті з дитиною з ознаками хвороби

ІV. РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧНЯМ ЗАКЛАДУ

üДля учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу дозволяється без використання захисної маски;

üДля учнів 5-11 класів вхід в приміщення закладу і переміщення по ньому під час перерв тільки у захисній масці.

üПересування між навчальними кабінетами є мінімізованим.

üОрганізація питного режиму індивідуальна з використанням індивідуальних ємностей для рідини.

üВикористані засоби індивідуального захисту залишати в окремому контейнері на першому поверсі.

üУ випадку поганого самопочуття відразу попередити вчителя.

üВідвідування харчоблоку у спеціально відведений час.

 

V. РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ В ЗАКЛАДІ

üПри організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

üПрацівники їдальні перебувають на робочому місці в масках (1 захисна маска на 3 години роботи) та одноразових рукавичках, щитках.

üСуворе дотримання працівниками особистої гігієни (після кожного зняття ЗІЗ працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом).

üРозробити графік харчування школярів з дотриманням карантинних обмежень.

üЗаборонити самообслуговування учнями.

 

üРозрахунок максимальної кількості учнів, що можуть одночасно отримувати і вживати їжу, не порушуючи дистанції в 1 метр.

Контакти:

 с.Агаймани,                  вул. Українська, 2

 Тел.: 2-81-40

 email:  frunzechool@meta.ua

Боковая панель